Lite nytt….

Jeg følte for å dele bilde av en blid snømann i kveld, for av en eller annen merkelig grunn har antall som klikker seg inn på bloggen min i kveld bare gått til himmels.  Det lå sånn rundt 150 klikk i timen til klokka var 18, og så har antall klikk bare gått helt til himmels! Mellom klokka 18 og 19 var det svimlende 1.668 sidevisninger på min blogg. Det er jo bare fantastisk!  Jeg trodde mine 4.627 sidevisninger i går og 8.plassen på bloggtopplista var en sånn “once in a lifetime”  opplevelse.  Men nå har jeg allerede 4.747 sidevisninger i dag.  Det blir garantert ny rekord i morgen.  Dette er bare sinnssykt!

 

31 kommentarer
    1. Gleder meg til å sjekke lista i morgen!!
      Bare synd at det sitter en “konge” et sted å tar æren for det, herregud det er så tragisk når han sier sånn! Normalt sett hadde eg fått en flau smak i munnen av å “høre” noen si sånn, men uansett plassering i morgen så er det din ære og ingen andre sin. Du treffer hodet på spikeren titt og ofte + du holder deg innen rimelighetens grenser så ikkje gi deg! 🙂 Det er så mye gale i de kommentarfeltene hans at han har ikkje lov å løfte på mobbekortet!

      Selv om eg har fått beskjed om at eg har mistet flere lesere fordi eg er gla i deg kunne eg ikkje brydd meg mindre! Du og eg skal ta oss en kaffi en dag, det gleder eg meg til 🙂

      NYT og KOS deg du <3
      Go`klem Vibbedille 🙂

      1. En dag skal vi ta en kaffe!! Og det gleder jeg meg til. De leserne du mister kommer nok tilbake.
        et er flere som har kommet inn på min blogg for å lese hvor grusom jeg er, men som etter å ha lest litt sendr meg melding om at jeg ikke er så ille – og som nå følger meg

    2. Den “stakkers” kokken har det sikkert travelt nå med å moderere kommentarfeltet sitt, for, som han skriver i innlegget sitt, så vil han ikke ha stygge personkarakteristikker, og du kan banne på at hele forsvars-alliansen hans kommer med eder og galle i mente :p

        1. De har skylapper herfra til Alta og har ikke begrep om hva det vil si å moderere seg når det er snakk om den “stakkars” kokken som drar mobbekortet for hva det er verdt :p

    3. Det var en veldig blid og fin snømann. Litt synd at den smelter og forsvinner til våren.

      Heldigvis så så kan vi alle trøste oss med at det er en nettbutikk der langt opp i nord i Alta , der vi kan bestille Krenka lammelår til påske, ..

    4. Så utrolig bra, gleder meg med deg. Blir så trist når eg leser alle dritt som gulpes opp i kommentar feltet på facebook. God natta gledes å se i morgen. 😍

        1. Hmm ja tenkte det for hver kommentar eg lest. Så tenkte eg at eg hadde misforstått noe, eller mulig det bare er spøk. Hva vet eg som er til flyttet til Finnmark 😄

        2. Vi må huske at det kun er kokken og hans fanskare som har intelligens nok til å definere hva sjikane, mobbing og upassende adferd er. Vi andre dødelige må pent føye oss🤣

    5. Jævelen snakker med 2 tunger, han modererer det sikkert, men ikke med en gang, han lar fansen’s eder og galle stå litt må vite

    6. Det burde absolutt vært en barneombudmoderator som var filter på kommentarfelt til bloggere som har barn. Det vi aldri må glemme er at det er barn med store ører og sin egen Iphone. Det tiskes og det viskes.

      Kjører du bil med 0,5 i promille mister du sertifikatet for to år. Når voksne bloggere med barn utleverer direkte og indirekte sine barn på blogg i tekst og bilder, så til de grader over grensen 0.5, burde pc bli inndratt. Til barnet var fylt 16.

      Når voksne bloggere bruker sine barn for klikk og penger er det rett og slett ikke til å tro. At en voksen mann fra Alta bruker all sin energi på en blogg som heter “Kjærringtanker” eller heller nesten ikke til å tro. En artig blogg som balanserer elegant innen dette blogguniverset, med snert, og ikke minst, oppriktig trøst og medlidenhet til denne karen fra Alta.

    7. Gratulerer med 3. plass!!
      Jeg minner om at det går an å rapportere kommentarer og innlegg på facebook, og det er veldig fristende nå! Det snakkes om mobbing fra din side, men hva er det DE gjør nå da??? Jeg kjenner deg såpass godt at du vet langt mer hva mobbing er enn mange andre! Stå på, Brit, – sikkert mange som begynner å lese bloggen din heretter, da de oppdager at det ikke finnes et snev av mobbing her.

    8. Så hyggelig! Gratulerer med finfin plassering!
      Ha en flott dag, og vit med deg selv at den lille harseleringen din er morsom og velskrevet. Om en person som har gjort seg selv så offentlig, ned til reketruse og innerste tanker, ikke tåler denne oppmerksomheten, så er det HAN som har et problem og ikke du. Følgerne sine kan han ta en alvorsprat med.
      Ha en fin dag, og nyt livet som TOPPblogger!

    9. Har egentlig aldri skjønt hvorfor denne kokkemannen er så fasinerende!? Han er liksom veldig mye “meg,meg,meg” … Gratulerer med en fin plass på toppen Kjerringtanker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg