Lite nytt….

Hei fininger!
Isabell Raad på toppen av bloggtopplista har shoppet, eller “klikket hjem” en hel haug med sommerklær. Jeg er blakk, og har ikke shoppa klær på lenge. Mitt siste kleskjøp var en topp fra Fretex.

Til tross for at jeg rydda klesskapet mitt i forrige uke, kastet det som var mest slitt og leverte klær jeg aldri bruker til Fretex, har jeg nok av klær. Jeg fryser ikke, og når jeg skal på 30 års lag til helga, finner jeg helt sikkert noe i klesskapet eller i haugene på vaskerommet å ha på meg. (Må kanskje tenke ut det snart og få vasket litt …)

Det er alltid gøy med noe nytt, og mange av klærne Isabell hadde klikket hjem, var virkelig lekre. Ikke alle ville vært like lekre på meg, ei kjerring i 100 kilos klassen. Men lekker kan man se ut også med klær fra skapet – og 100 kjerring-kilo.

Så, kjære finger, kanskje kommer det et innlegg senere i dag med antrekk fra klesskapet. Hadde ikke det vært gøy?

 

7 kommentarer
    1. Kul farge på hammocken! 🙂 Har ønska meg en hammock siden jeg var barn, men enda ikke kommet så langt. Jo takk, tar gjerne et innlegg fra skapet! Burde sikkert ha laget noe sånn jeg også. For her er det ikke mange nyinnkjøp for tiden. Men kommer ikke til å måtte gå naken med det første av den grunn. Det bugner … har alltid en plan om å slanke innholdet av skapene (og loftet), men ting tar tid.

      Fin dag til deg.

    2. Jo det hadde vært gøy. Og du skjønner vel nå at så mange antrekks-bilder som ligger på topp hos de damene, jo mer må jo DU ta også 😀 He-he

    3. Jeg bare digger de skoene dine, helt seriøst 😀 Og en sånn gyngebenk ute i hagen har jeg alltid ønsket meg, heldige dere <3 Her graves det også fram gammelnye antrekk fra bunnen av klesskapet og skittentøyskurven, men det er ytterst sjelden at noe havner på Fretex. De som må repareres, blir overlevert til mor (ja, jeg er virkelig bortskjemt) for å tøye levetiden lengt mulig, og de som er feil i fasong eller størrelse (les: som regel for trange eller små), blir som oftest pakket bort i boden i optimistisk tro på bedre tider 😉 Ingenting føles bedre enn når gamle klær man nesten hadde glemt at man hadde, blir som nye. Årets 17. maikjole hadde jeg arvet av en venninne, men den var likevel helt ny for meg 🙂 De siste nye plaggene mine direkte fra klesbutikken var tre strikkejakker jeg fikk i julepresang i fjor.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg