Litt om mat.

Skal jeg være tro mot min egen plan om å la meg inspirere av bloggeren over meg på lista ja så skal jeg i dag komme med en ukemeny.
Sist jeg gjorde det fikk jeg en kommentar på at ukemenyen min ikke var inspirerende i det hele tatt, og at jeg heller burde foreslått at folk skulle lage Vibbedilles Fiskemiddag   7 dager i uka. (Slik var det i det minste jeg oppfattet kommentaren.) Nei, det var ikke Vibbedille som kom med den kommentaren.
I stedet for å føle meg krenka tar jeg det til meg som konstruktiv kritikk, for skal vi være ærlige, folkens. De ukemenyene jeg har delt de siste ukene har ikke akkurat vært de mest engasjerende innleggene.

Det er ikke det at jeg ikke er opptatt av mat, eller at jeg ikke klarer å sette sammen en ukemeny som sikkert kunne være både delikat, innbydende og inspirerende. Det er bare det at jeg klarer ikke helt legge sjelen min i et slikt prosjekt her jeg sitter om morgenene og langsomt våkner med tekopp og tastatur.
Samtidig synes jeg, for å være ærlig, konseptet er dørgende kjedelig. Og det er like kjedelig om menyene er med eller uten karbohydrater.

Vi spiser ganske så variert her i Drømmehuset og prøver gjerne nye oppskrifter.  De fleste dager blir middagen laget fra bunnen av.  I dag er det min tur til å lage middag. Vi skal ha Sesamstang med fennikkelkrydret farse. 
Skal jeg være ærlig er jeg litt spent på det prosjektet. Om det blir vellykket.

Så da tenker jeg at i dag skal Kjerringa ta med leserne sine på kjøkkenet. Lage et innlegg om denne middagslagingen. Om innlegget blir inspirerende eller underholdende gjenstår å se.
Innlegget kommer i kveldinga en gang, så følg med.

4 kommentarer
    1. Hvis det var slik du oppfattet kommentaren min, så bør du kanskje lese den en gang til?
      Jeg skrev vel at jeg visste ikke om jeg ble så inspirert av den, og ikke at den ikke var inspirerende i det hele tatt.
      Jeg foreslo også at du burde teste ut oppskrifta, fordi det var en god rett, ikke at du skulle foreslå at leserne skulle lage den 7 dager i uka.
      Jeg synes du har en uforskammet måte å kommentere på. Du bør holde deg til sannheten, og ikke vri og vrenge på ting på denne måten. Det sier en del om deg dette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg