Litt spent…

Snøen har kommet i løpet av natten slik som meteorologene har lovet.  Det var som forventet, for i dag sulle jeg ut med bil på morgenen. Skal jo i denne “jobbsamtalen” .  Heldigvis er det i Hønefoss.

Å komme hjemmfra til sentrum gikk helt greit. Jeg brukte lengre tid enn jeg kanskje hadde forventet, men det skyldes nok like mye morgenrushet som været.  Det er ikke så farlig. Jeg er ute i god tid.  Har vært med på såpass mange intervjuer som tillitsvalgt at jeg vet at det å komme for sent til et jobbintervju på en stilling man har søkt på er et dårlig utgangspunkt. Sånne feil har jeg ikke tenkt å begå.

Kryss noen fingre for meg.

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg