Litt stille…

Det er litt stille herfra for tiden. Jeg er fullstendig klar over at jeg nok ikke evner å erobre bloggtoppen med kun ett innlegg i døgnet, men noen ganger blir det bare sånn.

Det skjer liksom ikke så mye når man er i selvvalgt isolasjon. Ikke er kroppen i form til de helt store sprellene heller. Jeg er “bra”. Har litt hoste, og whisky-røst og kunne gått ut av isolasjon i dag, men har holdt meg hjemme. Kjenner jeg blir litt fortere sliten. Kjenner og at lunta er litt kort. Alltid et sikkert tegn på at denne kjerringa er for sliten.

Planen er at jeg skal dra til Oslo på et møte i Rødt i morgen. Bussen går klokka 9 i morgen tidlig, og jeg er neppe hjemme igjen før klokka 20 i morgen kveld. Må kjenne på hvordan jeg føler meg i morgen og hvor mye jeg hoster før jeg avgjør om jeg reiser. Kan fort bli en slitsom dag. Og er egentlig noen tjent med å ha denne kjerringa med på møtet hvis lunta er kort og hun kommer med syrlige “Brit uten filter kommentarer”?

Det er ikke bare i bloggverden det finnes lett-krenka folk. De finnes og i Rødt.

Må vel snart krype til køys…. Men hva skuer mine blåveis-blå øyne? Der kommer sannelig Gamle Gubben Grå med sjokolade til meg!  Vi blogges!

 

 

4 kommentarer
      1. Takk og god morgen til deg og.
        Jeg ble hjemme. Har hostet en del i natt, og følte ikke for verken buss, hovedstaden eller 7 timer med møte…Sitte sånn og være redd for å hoste time etter time. Noe som garantert ville medføre hostekuler som nok ville tømme lokalet effektivt spesielt hvis jeg nevnte at jeg testet positivt tidligere i uka….
        Kjenner og at jeg er litt slappere enn vanlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg