Litt stille…..

Det har vært stille fra meg et par dager…
Men jeg har fått med meg at Isabell Raad har tapt en budrunde på drømmeleiligheten, og mistet veska si.  Jeg følger med, skjønner dere…

De siste dagene har vært litt fulle av program. Det hektiske levende livet jeg elsker. Det kjennes.  Så i kveld har de andre på jobben hatt sommerfest uten meg.  Her ble det en stille kveld i kurvstolen på trammen sammen med Gamle Gubben Grå – og et par timer under pelspleddet på sofaen.

Nå venter 3 dager med avslapning og lading av batteri .

Jeg har kommet til at det er slik det må fungere for meg.  Leve det aktive pulserende livet jeg elsker, men gire ned litt.  Litt flere rolige dager. Litt mer kurvstol på trammen.  Ikke tro at jeg skal fikse alt – alene.

Kvelden har blitt til natt. Jeg skal snart ta med meg Charlie Chihuahua og krype til køys. Gamle gubben Grå har lagt seg alt. Men jeg var ikke trøtt. Sov  drøye to timer på sofaen og våknet ved 22 tida.
Ingen vekkerklokke i morgen.
Sove til jeg våkner. Lang frokost.  Pusle rundt her hjemme i Drømmehuset. Senke skuldrene.  Gleder meg.
I morgen kveld skal vi i selskap.  Feire ungdom som fyller 30.  Gleder meg.

Resten a pinsen er helt uten program.  Bare pusle rundt her hjemme.  Labbe turer med Kjøteren og Charlie Chihuahua.

Alt som skulle, burde, må gjøres er “arkivert” i en skuff i bevisstheten som jeg ikke åpner før på tirsdag.
Verden forgår ikke om jeg ikke har svart på den mailen, meldt avbud til det møtet, sjekka de reglene eller forberedt meg på å representere Rødt i et møte med NHO før på tirsdag.

4 kommentarer
    1. Ser ut som fornuften blomstrer. Bra! Man kan gjøre mye, bare man også lar kroppen ha stemmerett og ikke “umyndiggjør” den. Hvile og innlagte pauser må til. Ungdomstiden varer ikke hele livet sånn fysisk, det er helst inni hodet den er etterhvert.
      Har vært en del annet her også denne uken, så nå hviler jeg på en måte. Lurer bare litt på hvor tåkete man kan være i toppen når man må lese på blogg at det er pinse nå. Å, fa**! tenkte jeg.Helligdag på mandag. Må jo handle litt også. 🤦🏼‍♀️

      Ønsker deg og familien riktig god pinse!

      1. God Pinse!!
        Det er å lære seg ballansegangen. Jeg skjønner det i teorien, men er ikke så flink i praksis…..
        Men jeg har liksom lyst til å henge med her på kloden en tid til, og da må jeg gire litt ned – ta noen ordentlige pauser med jevne mellomrom.

    2. Bra du tar hensyn til deg selv 🙂 Jeg bør også bli flinkere til å skru av hjernen i fritiden, for jobben får påvirke alt for mye 🙁 God pinse!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg