Livet dere….

I dag fikk jeg vite at en fjern bekjent var gått bort denne uken. Brått og uventet revet bort i midten av 60-års alderen. Jeg vekslet et par ord med henne på valgkampstand forrige lørdag. Nå er hun død.  Ingen ulykke, ingen sykehistorie, bare rett og slett revet vekk slik livet kan være nådeløst og urettferdig.

Det får meg til å tenke på hvor skjørt livet er, hvor lite vi vet om hva morgendagen vil bringe. Her i dag, borte i morgen.

Det får meg og til å tenke på hvor viktig det er å sette pris på det livet vi har. For selv om det livet  kanskje ikke er perfekt, så er det det livet vi har fått. Så la oss gjøre det beste ut av det.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Ja, livet er skjørt, og vi vet aldri! Mamman min døde på den måten – for over tyve år siden – ho ble bare 62. Jeg tenker ofte på at jeg nærmer meg den alderen – og jeg gjør nøyaktig det jeg har lyst til stort sett hele tida! 🙂

      1. Jeg forstår at du tenker litt på at du nærmer deg alderen til moren din. Flott at du stort sett gjør det du har lyst til. Jeg tror du er flink til å nyte dagene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg