Lørdagsvasken….

Finnes det noe bedre enn å se på en mann som vasker vinduer?

Til dere som påpeker at bildet er litt uskarpt, har dere forsøkt å ta et helt sylskarpt bilde samtidig som du flyr for livet?  Gamle Gubben Grå løper raskere enn meg, og liker ikke paparazzi fotografer (eller mamarazzi fotografer for den saks skyld.)  Så hvis ikke jeg skulle risikere å få vaskebøtta tredd nedover hodet og den vaskekosten tredd opp…. fant jeg det lurest med en hurtig retrett gjennom verandadøra og smelle den i lås bak meg.

Og sånn går nå dagene.  Sjelden kjedelig her i Drømmehuset….

6 kommentarer
    1. Ja! Eller nei! Det er vemodig vakkert å se menn vaske. Spesielt vaske, synes jeg. Ellers er det jo unektelig veldig fint å se alle og enhver jobbe. Da koser jeg meg virkelig! God helg med nytt syn på tilværelsen gjennom nypussede vinduer.

    2. Godt med nyvaskede vinduer, – flinke Gubben! 👍 På denne tiden av året pleier jeg å skylde på kulda for ikke å vaske vinduer, men det går ikke nå…. Ha en fin lørdagskveld! 😊

      1. Pleier å bruke samme unnskyldning. Men den holder ikke i år, og da var det utrolig godt å få pusset dem. Kulda kommer til uka har jeg hørt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg