Mandagen….

Jeg starter mandagen ved spisebordet hjemme i Drømmehuset.  Ikke noe Caledonien SkyBar på denne kjerringa her.  I rettferdighetens navn må jeg vel si at heller ikke Dagens Bunnblogger, Beonite eller Nicole Touch som hun og heter, stater mandagen på SkyBar. Det var på lørdag hun var der.

Når jeg studerer bildene tror jeg ikke hun bodde på hotellet i helgen, for hun har alle handleposene sine med seg i sofaen i baren – og to håndvesker.  Av det konkluderer jeg at hun og fotografen ikke har rom på hotellet. Da hadde de vel plassert handleposene på rommet før de gikk i baren?

Vel SkyBar eller ikke. I likhet med Nicole deler jeg og bilde av meg selv.  Kurvstolen på trammen får gjøre nytten i mangel på sky-bar.
Og i likhet med Nicole vil jeg nå introdusere hvor antrekket mitt er fra.  Toppen min er designet av Andrea (i det minste stå det på merkelappen bak i nakken). Jeg husker ikke hva forretningen hvor jeg kjøpte den het. Den var på Buskerud Storsenter mener jeg.  Den ble kjøpt inn til valgkampen i 2011 antar jeg. Jeg vet jeg hadde den på på bildene som ble tatt til valgkamp-brosjyren det året.
Kosebuksa er fra Spar Kjøp.  Jeg har toppen og.  Stor, diger genser i tykk fleece, med hette. Kan bli en diger, kosete isbjørn hvis jeg vil.

Når jeg ser på bilde av meg med kot hår, så får det meg til å tenke litt på det angående om jeg kanskje bare skal beholde det kort en stund.  Eller det har jeg nok bestemt meg for for en stund siden. Har alt bestilt frisørtime i august.

Nå gjenstår det bare å vente på at Gamle Gubben Grå våkner slik at jeg har noen til å fotografere meg.  Hvor mye røyk og kaffe trenger han før han klarer å fokusere på den oppgaven. mon tro? (Det tok 2 røyk, men uten kaffe).

8 kommentarer
    1. Veldig viktig å få røyket nok for folk som gjør det 😀 Fin med den toppen da, selv om bildet bare er tatt på trammen og ikke i Sky Bar 😀 Men du, du som er toppblogger, MÅ jo lære deg selvutløser på mobilen! 😀 Da trenger du ikke vekke eller vente på Gubben Grå 😉 Man har selvutløser på alle mobiler, og stiller inn på hvor mange sekunder. Snu kamera, fra vanlig til FRONT eller selvutløser. Så finner du knapp for hvor mange sekunder. Kommer alltid et valg om det 🙂 De fleste influencere bruker jo faktisk ikke det når jeg tenker meg om, for de tar bare i speilet hele tiden …Hm..

      1. Men du, hvordan stille opp mobilen? Jeg mener har tatt en del bilder med kamera og selvutløser. Utfordringen er jo hvor man setter kamera eller mobil for å få den rette vinkelen. Nei, Gamle Gubben Grå får stille opp som fotograf. Han er ikke så vanskelig å be.

    2. God morgen 🙂

      Sky bar eller ikke – gamle gubben grå får fotografert han, når han har røkt seg opp 🙂 Sånn er det bare med den saken.
      Det er fint med slik selvutløser-stang som kan brettes ut til stativ… og med fjernkontroll til å ta bildene med 😀
      Men, veldig greit når man har fotograf tilgjengelig!

    3. Jeg har Cover på min, for å beskytte om den faller i bakken, ligger i veska osv. Den støtter ganske bra om man setter det opp. SOm en bok omtrent 😀 Og i tillegg har jeg en liten sak som heter Tri-pod. Et lite stativ, med tre bein, som man kan “binde” rundt greiner osv… Den koster ca 199 og kan legges i veska til og med. Liten 🙂

      1. Ok, det der med deksel skjønner jeg. Den tri-pod saken hørtes muligens kjekk ut. Gamle Gubben Grå får jo ikke plass i veska.
        Hm, kanskje et tips til hva Gamle Gubben Grå kan kjøpe til meg i fødselsdagsgave i august

    4. Du er fin med kort hår. Gamle klær er gode klær. Jeg har sååå mye gammelt at huu, men fikk kvittet meg med to pose her om dagen. Tror ikke jeg er i målgruppa for innlegget på siste plass i dag. Det er det som er så artig her, noen går på SkyBar og andre har bare hodet i skyene…eller andre steder. Kos deg med dagen :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg