Markblomster…….

Nå er det vel ikke akkurat markblomster på dette bildet, men like fullt er det markblomster Dagens Bunnblogger, Miba,  skriver om.  Markblomster hun har funnet på parsellen, og som hun steller like pent med som hun gjør med alle andre planter hun møte på sin vei.  Miba har det man trygt kan kalle grønne fingre.

Jeg har ikke grønne fingre, men akkurat markblomster gror godt i hagen min, aller helst der jeg ikke vil ha de.  Fjernet masse sånn lilla erteblomst fra rosebedet her om dagen .Aner ikke om det er det de “heter” men det er de jeg kaller dem.

sånn utenfor hagen liker jeg markblomster.  Kan godt plukke meg store buketter.
Det har jeg ikke gjort i år, men nå når jeg kan bevege meg uten rullator skal man ikke se bort fra at jeg tar meg en tur innover Vågårdsbygda og plukker markblomster. Det vil nok Charlie Chihuahua sette pris på og.
Ja ikke markblomstene da, men turen.

8 kommentarer

Siste innlegg