Miljøet og meg…

Isabell Raad er på toppen av lista i dag. Hun får spørsmål om hvor miljøvennlig hun er, i og med at hun driver og flyr rundt på alle disse reisene. Jeg mener Dubai, Milano, Paris, Dubai, London, Los Angeles, Bali…

Men dama er miljøbevisst hun!

Hele tre tiltak har hun gjort for å bidra til å redde verden.

1. Hun har kjøpt månedskort på trikken, og sluttet å ta så mye taxi.

2. Hun har kjøttfrie dager.

3. Hun kjøper nå sugerør i papp i stedet for plast.

Det er fint. Alle monner drar.

Jeg tar så og si aldri taxi, har også kjøttfrie dager og har droppa alle typer sugerør

3 kommentarer
    1. Hehe..jeg har også mange kjøttfrie dager, hatt i årevis, ikke pga det er in nå. Ser jeg flere bilder av plastinnhold i fiskemager, får jeg snart mange fiskefrie dager også. En pakke sugerør i papp ligger i kjøkkenskapet, sånn i tilfelle noen ønsker bruke det, uten at jeg egentlig tenkte det var bidrag til miljøet. Bloggere med trutmunn og leppestift bruker nok sugerør ofte da. Må ikke ødelegge sminken.
      Taxi er for dyrt. Reiser ikke med fly. Jøss, jeg er miljøvennlig! Fretex får alt jeg ikke skal ha. ( Alt det fine tøyet jeg ikke kastet selv om jeg hadde vokst ut av det, f.eks.)
      Jeg så Jenny Skavlan slår et slag for miljøet: Ikke kjøp klær i billigkjeder. Lett for henne å si..hun har millioninntekt og sambo sikkert dobbelt av henne. Vi andre med lite penger må nok holde oss til de billige både når det gjelder klær og sko, og til dels møbler og annet. Det er sikkert bedre for miljøet å gå uten klær, men hallo, dette er Norge! Brrrr! Dessuten er jeg ikke noen vakker figur..det kommer en tid for alle da kroppen ser bedre ut med tøy på.

      1. Joda, datter og svigersønn skaffet seg finfine møbler fra finn for omtrent ikkeno. Jeg var imponert. Mine egne møbler er så gamle at det er en gru, men egentlig bryr jeg meg ikke. Interiør er ikke min hobby. Jeg kan heller beundre andres gode smak. Her slites ting ut så det havner på søpla. Da er i det minste miljøsamvittigheten min fin og ren. 👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg