Min dag

Har fått gjort litt i løpet av dagen. Ikke de helt store tingene. Det er tross alt søndag. Man skal jo holde hviledagen hellig.  Tror det gjelder selv om det er advent og førjulsstri.

Julepynten har kommet ned fra loftet. Svigermor er invitert på julaften. Og jeg har ryddet og ordnet.  Nå er middagen fortært. Vi tok det enkelt i dag og. Pizza fra Peppes. Må være lov det, så får vi heller ta opp til flere søndagsmiddager i løpet av de neste ukene. Ungene har mast en stund om når vi skal ha pinnekjøtt.  Pleier å samle hele kjernefamilien til det. Må nok finne en dag til det snart.

Nå har jeg flata ut på sofaen sammen med Charlie Chihuahua. En liten strekk før jeg fortsetter med et par flere gjøremål. Kjenner at ryggen har godt av det.

4 kommentarer
    1. Bestemme seg for å gjøre litt hver dag.
      Da blir det bra. Kom ikke i mål med alle mine planer for dagen. Men greit fornøyd med det jeg fikk gjort.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg