Mistet 17 kilo

Jeg har de siste dagene mottatt flere mail fra ri Turid Clausen som skriver til meg fordi hun har mistet 17 kilo.
Først ignorerte jeg mailene, men då er det 4. dagen og hun sender meg vel denne mailen om de 17 kiloene som er forsvunnet flere ganger om dagen. Jeg begynner å bli litt lei disse meilene.  Derfor sendte jeg denne mailen tilbake.

Hei.
Jeg aner ikke hvem du er, men du har sendt meg mail om de 17 kiloene du har mista mange, svært mange ganger de siste dagene.
Vel, de kiloene er ikke her. Jeg aner ikke hvor du har mistet de kiloene hen.
Du får lete etter de selv, og ikke drive å mase på meg.
Håper du finner dem.
Klem Brit

Mailen kunne dessverre ikke leveres, det var lagt inn en slik kode fikk jeg beskjed om. Noen som har et forslag på hvordan jeg kan få gitt Turid beskjed om at jeg ikke aner hvor de 17 kiloene hennes har tatt veien?

12 kommentarer
    1. Herlig! 😂 Hun har sendt samme mail til meg også, og jeg vet heller ikke hvor kiloene hennes har tatt veien! 😂😂

    2. Vel, jeg har ikke hørt noe fra Turid. Det ksn være at hun vet at jeg har altfor mange fra før.

      Mitt alvorlige råd er å slette slike mailer. Åpner, eller gjør forsøk på å svare, kan det utløse viruslignende tilstander i kontaktlisten. Nevnte dette siden flere av dine lesere hadde fått samme mail. 😱😱

    3. Herlig svar 😉 Hva er det hun reklamerer for da? (Regner med at poenget med historien er å reklamere for slankemetoden.) Ville rapportert henne som spam som straff for at du ikke får svart ;-P

    4. Hehe, ….mange kilo dette. Og dobbelt så mange smørpakker. Jeg har ikke fått denne mailen. Men får mye rart på hørselbloggen min. Der er dem hissige!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg