Morgen

Sitter her og nyter en kopp gløgg mens jeg følger morgenstresset til resten av Drømmehuset.  Ennå er det mørkt ute.  Jeg hører de snakker om at det må skrapes is på biler.  Radioen melder om at det er en varmegrad nede i sentrum.  Mulig naturen har skrapt rutene på bilen innen Charlie Chihuahua og jeg skal ut på tur.  Det haster ikke. Han sover fremdeles inne på soverommet.

Jeg tar en ny slurk av gløggkoppen. Frokosten venter jeg med til de andre er ute av huset. Brødskive med  rødbet-salat.
Der våknet Charlie.  Jeg slipper han ut i hagen så han får letta litt på tre-beinet. Turgåing venter jeg med til dagslyset kommer.  Eller kanskje blir det tur i soloppgangen?

Den nye hverdagen har startet.
På dagens plan står, foruten å gå tur med Charlie Chihuahua, å sende noen henvendelser til NAV, og å søke på  noen stillinger. Jeg har og et møte jeg må på.  Men det er nok av tid til både husarbeid og førjulskos.
Dette blir en fin dag!

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg