Morgentur

I dag var det jeg som hadde ansvar for å lufte Kjøteren. Mens Charlie Chihuahua godt kan ligge og dra seg langt ut over formiddagen, liker Kjøteren å komme seg ut fra morgenen av.  Vel, når jeg fant frem skoa kom også Charlie Chihuahua trippende, og siden Gamle Gubben Grå fremdeles satt morgentrøtt i pysjamasen tok jeg med meg begge hundene.

Vi tok en liten byvandring.  Det er greit å ta søndagsturen i stille bygater mens resten av byen sover.  Da får man og litt tid til fotografering.  Charlie Chihuahua er glad i “street-food”, og gnasket lykkelig i seg deler av ei  pølse som han fant i en hekk, og ble nesten voldelig da matmor ikke var like overlykkelig som han over et kotelettbein han fant i et rose-bed utenfor den nye skolen.
Jeg ville heller ha frokosten hjemme.

8 kommentarer
    1. Deilig å få lea seg litt ..og mat i busk og kratt smakte nok..men jeg hadde også valgt å spise hjemme..hehe.. Kult med bilder i sort hvitt..ser litt ut som “gamledager” liksom..

    2. Fine bilder i svart-hvitt fra rundt rådhuset! Fredelig å gå tur i byen på en søndag når de fleste sover, og så sparte du litt hundemat også, hihi. Mulig det er ekstra mye mat i buskene morgenen etter en lørdagskveld.😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg