Musserende te….

Vi bloggere blir jo inspirert eller påvirket av andre influensere.  En av de som nok påvirker meg mest er  Solliv Hun påvirker meg til å komme meg ut på gåturer med gå-skolen sin, og etter å ha sett alle hennes bilder av området rundt Kråkerøy og Fredrikstad er jeg helt overbevist at til sommeren må jeg ta en tur dit.
Det er sikkert flere måter Solliv har inspirert influert meg, for jeg leser bloggen hennes daglig.  En herlig hverdagsblogg med innhold som gir mening.

Den siste påvirkningen er fra denne uka.  For Solliv skrev et innlegg om Musserende te, Sparkling tea!  Fantastisk spennende, og måtte selvsagt prøves.
Og ja, det var en spennende smak.  Jeg får i likhet med Solliv tankene mot sol og sommer.  Denne her en varm sommerdag, gjerne med isbiter i glasset!!!  Og vet dere hva? Akkurat denne litt kalde januarsøndagen var det utrolig godt med litt smak av sommer..

Et flott alkoholfritt alternativ.  Server denne som velkomstdrink, det vil garantert falle i smak.
Denne kommer jeg til å kjøpe flere ganger.

 

2 kommentarer
    1. Ja, ikke sant. Den var virkelig spennende. Den blir kjøpt flere ganger her også! Og på sommeren – på veranda. Deilig drikke med isbiter i. Trenger ikke masse alkohol da. Og når vi igjen kan ha selskap og nippe til et glass. Herlig…Spennende smak helt klart! Og best av alt, man trenger ikke tenke om man er kjørbar etterpå!
      Tusen takk for link og gode ord. Det varmet innmari godt skal jeg si deg!
      Du/dere er hjertelig velkommen til Fredrikstad og Kråkerøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg