Noen gode ideer…

I dag er jeg på 12.plass!  Opp tre plasser fra i går.  Usikker på om det er fordi jeg skriver så himla bra, eller fordi andre bloggere ikke blogger. De som jeg har passert på min vei oppover er tre stykker som ikke har kommet med noe nytt på noen dager.

Det har ikke Martine Halvs,Stine Skoli, Mat fra Bunnen eller Ida Wulff heller.  Det er nesten så jeg vurderer andre plattformer. La kjerringa snappe bilder gjennom dagen og det vil strømme inn klikk på bloggen. Vel, jeg sa nesten så jeg vurderer. Er ikke der helt ennå.

Men hva skriver de om da, de som er på topp hele tiden, og blogger. De jeg skal lære av.?  La oss ta en kikk og se om jeg får noen gode ideer.

Annais viser sine siste innkjøp.
Mine siste innkjøp, sånn rent bortsett fra turen innom Kiwi, gjorde jeg på Vinmonopolet. Blir vel fort alkoholreklame av slikt.  Det er ikke bra har jeg hørt…

Når jeg leser Doc og Dask sitt innlegg blir jeg fylt av misunnelse.  Nei, ikke fordi hun har vondt og er syk. Kanskje litt på de elgkarbonadene med stekte småpoteter og bearnés. Men fordi hun er blitt forfatter!!!
Det har vært drømmen min siden jeg var svært liten.
Nå er jeg kanskje der i livet at jeg bør ta tak i den drømmen`..

Monica Vederhus rettferdiggjør kritikken hun har kommet med av NAV de siste dagene.
Hun sier de gjør mye bra, men at hun heretter ikke vil holde kjeft når de gjør ting som absolutt ikke er bra.  At man må ha lov til å kritisere et system når det ikke fungerer etter intensjonen. Jeg støtter Monica i det.

Jeg jobber med et innlegg om min situasjon nå. Max-dato nærmer seg med stormskritt. Hva skjer da? Og hva har skjedd så langt i prosessen? Det er ikke et enkelt innlegg å skrive. Nettopp fordi jeg er litt redd for å tråkke noen på tærne når jeg kommer med berettiget kritikk. Selv jeg blir fort mer forsiktig når det gjelder å stå på krava for meg selv. Selv jeg blir forsiktig med å komme med kritikk når den det er blitt begått urett mot er meg selv.
Hadde det vært noen andre som opplevde det jeg har opplevd hadde jeg vært den første til å ta kampen for vedkommende. Det er ikke så lett å sloss for seg selv.
Ja, jeg vet at jeg og kan få hjelp og støtte, og det har jeg og fått.  Jeg har fått den hjelp og rådgivning jeg ønsker.  Valget om ikke å ta kampen, ikke å la noen dundre inn med kanoner, er mitt.

Vibbedille driver stort i give avay for tiden.  I det siste innlegget deler hun ut to gavekort hos Rito Hobby på 500 kroner.

Jeg meldte meg ikke på den give avayen. Har for mye dårlig samvittighet liggende i hobby-boden i kjelleren.  Trenger ikke gavekort på mer jeg har lyst til men ikke får gjort.
Men Vibbedille trakk en annen give avay litt tidligere i går.  Hjemmelaget chilisaus.  Og Jeg vant!!!!! Gleder meg stort til herligheten kommer i posten til uka.  Da skal Gamle Gubben Grå lage noe godt til meg, og ja. Det blir det garantert blogginnlegg av. Gled dere!

Mette  føler seg sexy og poserer ute i hagen i badedrakt. Hun har vært og handlet hos Hunkemoller.
Dere tror det sikkert ikke, men for et par uker siden var jeg i denne kjedens butikk på Sandvika Storsenter i borti mot en time.  Og jeg er enig med Mette . De har utrolig mye fint, også for store kjerringer som meg.  Ja jeg kunne godt ha kommet ut fra den forretningen med både ett og tre undertøysett som ville ha fått meg til å føle  meg sexy og kanskje et par som kunne gitt Gamle Gubben Grå hjerteinfarkt.  Men jeg handlet ikke.
Kanskje jeg skulle ta å net-handle litt?
Hva jeg gjorde en time i en undertøyforretning når jeg ikke handlet? Var med Datteren selvsagt.

Mamma på hjul ønsker alle leserne God helg!   God helg til deg og Mamma på Hjul.
Hun skal på hyttetur.  Det skal Gamle Gubben Grå og har jeg hørt.  Det skal ikke jeg.  Jeg skal på valgkampstand, og på kvelden har jeg lånt bort bilen til sønnene mine og en kammerat så jeg får ikke dratt etter opp på hytta.
Men om jeg ikke kommer meg på hytta kan jeg jo helt klart skrive innlegg om helgen min for det. Og jeg tror og håper jo at jeg får en god helg.
Det kommer noen hjelpere til en ballong-anarkist til valgkampstanden vår. Vi skal hjelpe ballong-anarkisten med et stunt. Det gleder jeg meg til.

Da er det bare Kokkejævel igjen. Hans innlegg forbigår jeg i stillhet.  Det er best slik. Ikke var det noen inspirasjon å hente der heller.

Nå venter snart ballong-anarkistene og valgkampstand. Må få meg frokost og få lest noen blogger først. Dere vet det er ikke alltid de mest interessante bloggene finnes blant topp 15 som er de jeg har lest nå.

 

 

 

7 kommentarer
    1. Mye bra oppdatering! Du får posere litt fra valgkampen. Det kan være et artig innlegg! Finn deg en rød ballong!
      De som er på topp er nok veldig aktive på andre plattformer. Jeg rekker ikke over mer. Ikke alltid man rekker å lage et blogginnlegg en gang. Forfatter er gøy, det er også min drøm!

    2. Kunne trolig vært en ide å kjøpe en fin bh i den butikken med et godt utvalg? Tenker da på kjolebildet du la ut tidligere der niplene dine vises og blomstrer fritt i disse valgtider. Bare et lite tips. Noen liker best å gå uten, men hver sitt valg. Fortsatt god helg.

        1. Det jeg liker eller ikke er irrelevant. Du skriver at du tilbrakte en time i undertøysbutikk og kom ut med ingenting derfra skriver du. DA foreslo jeg et lite innkjøp. Voksne kvinner bruker gjerne en topp under kjoler eller bluser som er tynne. Hvorfor spør du om jeg ikke liker nipler? Men, kanskje du syns det er helt greit at de vises tydelig – noen bryr seg ikke, det vet vi vel alle.
          Minner forresten om at du selv tar opp kropp og undertøy i dette innlegget, og kommentaren er linka opp til det, det du selv legger ut av bilder og tekst.
          Gjør hva du vil med flagrende og synlige nipler, det blir din sak.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg