Ny bok….

Når jeg var ferdig med Kniv var det bare å gå til bokstabelen på hjørnebordet og hente meg ei ny bok. Det er mange nok å ta av.

Valget falt på “Alle lyver” av Camilla Grebe. En ny forfatter for meg, tror jeg. Men jeg googler meg frem til at hun har fått gode kritikker.  Det finnes masse bra svensk krim så dette lover bra.

Plottet slik det blir forklart bak på boken virker og som noe som kan falle i smak.  Hva når bonusdatteren din forsvinner og mannen du elsker blir mistenkt og beskyldt for å ha drept henne?  Psykologien bak en slik sak er interessant.  Når jeg leser krim er jeg mer opptatt av komplottet, gjerne psykologien som ligger bak enn detaljerte beskrivelser av vold, blod og gørr.

Jeg krøller meg sammen under pelspleddet og ser frem til en god lesestund.

12 kommentarer

Siste innlegg