Ny hverdag

I dag har jeg hatt en bedre arbeidsdag enn i går. Ikke det at den ikke var bra, men siden jeg var ny syntes jeg ikke jeg bidro så veldig mye. Mest observasjon. I dag har jeg bidratt mer. Det liker jeg.

Alle tilganger på datasystemene kom på plass. Det letter selvsagt arbeidet og bidrar til at det er mer jeg kan bidra med. I tillegg lærte jeg meg og ta PCR-tester. Dere vet de koronatestene hvor man stikker testpinnene langt inn i nesa til folk. Fikk litt trening kan du si. Den første dagen administrerte jeg bare utdeling og hjelp til hurtigtesting.

Så i dag var det skoletesting på meg før lunsj, og registrering på data etter lunsj. Variert og fin arbeidsdag.  Og ikke minst, jeg synes jeg gjør nytte for meg.

Nå har jeg fått meg mat og en liten hvil, og om ikke lenge må jeg begi meg til Rådhuset for møte I Rødt.

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg