On the road

Så ble det en liten roadtrip på meg i dag. Må kjøre til Raufoss for å kjøpe det vi trenger for å legge siste hånd på verket på terrasserekkverket. Det var noen detaljer der hvor Yngste Sønn kom med noen gode ideer.

Vi kunne ha spurt gode hjelpere som er på de kanter om å kjøpe med til oss, vi har fått tilbud om det. Men siden vi og har et par deler for mye som vi kunne tenke oss å bytte inn tenkte jeg det var greiest å ta turen. Og her, jeg har ingen problemer med å bruke lørdagen på en roadtrip.

Egentlig trodde jeg Gamle Gubben Grå mente vi skulle dra begge, men merkelig nok overlot han det til meg.  Så nå er der cola på kjerring-tanken, bilen har full bensintank, musikken på full guffe og jeg er klar for landeveien.

 

8 kommentarer
      1. Cola på rett tank! Turen gikk greit. Nå har jeg handlet både byggevarer og andre ting på Raufoss og er straks klar for hjemturen. Tok lørdagshandelen på Raufoss Amfi. Greit å se litt nye butikker, selv om det stort sett er de samme kjedene over alt.

        1. Så bra, ja – kjedebutikker er det nok av….liker sånne spesialbutikker jeg..Men det er snart mangelvare!
          God tur hjemover……

    1. Det er herlig å kjøre tur når turen er litt lang. Go`saker og kaffi mellom setene og beine veien 🙂 Liker godt å kjøre alene og være passasjer 🙂 Beste turen me hadde gikk gjennom Europa og ned til Italia med skravlebøtte Amira 4 år i baksete -BESTE ferien ever! 6 morsomme uker på hjul 🙂

      Vibbedille 🙂

      1. Det hørtes gøy ut. Våre unger sovnet så fort vi satt de i en bil nå de var små, nå synger de hver sin sang og krangler vennskapelig om hvem som tar størst plass. Jeg pleier å få hodepine etter 1 km.

    2. Ja, like greit når du måtte bytte inn noe. Moro å kikke innom Amfi Raufoss. Litt andre butikker og mindre enn Kuben, men helt greit. CC Gjøvik er stort, men da måtte du ha kjørt ei snau mil lenger. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg