Pakke i posten

Pakke i posten er alltid gøy, selv når du selv har både bestilt og betalt den.

I dag fikk jeg gnissetrusa jeg bestilte fra nettbutikken til Heidi Rosander.  Eller i dag fikk jeg rota meg til å hente den. Den kom for et par dager siden

Ikke noe galt med verken pakke eller truse. Men jeg lurer litt på hvorfor den må hentes i butikk. Jeg mener, det var ei pakke med ei truse! Selv om jeg er ei velvoksen kjerring burde trusene mine få plass i ei postkasse.

Vel, gnissetrusa er på plass. Da er jeg klar til å svinse rundt i sommerkjole så fort temperaturen stiger noen grader og det meste av snø og is får forduftet.

Og til deg som lurte. Det blir ikke noe bilde av meg på blogg kun iført trusa. Det synet vil jeg spare mine lesere for.

Mange snakker om at man skal støtte det lokale næringslivet. Handle i fysiske butikker.
Jeg kan være enig i det. Men det avhenger litt av hvilke netbutikker og hvilke fysiske butikker man snakker om, føler jeg. Jeg støtter heller en liten lokal nettbutikk som den Heidi Rosander har en en verdensomspennende kjede som for eksempel H&M.

Den personlige servicen er minst like god i sånne små, nettbutikker som i de store kjedenes fysiske butikker.
Jeg har enda til gode å oppleve at de legger sjokolade i undertøyet mitt i kjedebutikkene. Sjelden og med håndskrevne personlige meldinger….

8 kommentarer
    1. Så bra at pakken ble hentet, og snart er våren her. Herlig. Hentet pakke jeg også, bukse og genser fra Floyd. Lettvint og greit.

      1. De blir som regel hentet innen fristen, men siden det ikke alltid jeg er i den butikken som pakkene leveres i hender det at det går en dag eller to før jeg husker å kjøre dit.

    2. Så bra – da er du sommerklar! Enig med deg – bra å støtte små butikker istedetfor digre kjeder! Og hyggelig med koselig service i tillegg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg