Truser og lår………

Reklame | enstorrelseforstor.no

Det går mot vår og sommer. Jepp, kjerringa har trua på at vinteren og ikke minst snøen forsvinner om ikke alt for lenge. Det gjelder å være optimist, selv om den stadige påfyllet av nysnø gjør at det til tider ser litt svart (eller strengt tatt hvitt) ut.

Så snart er det på tide å svinse rundt i sommerkjoler. Slippe å pakke seg inn i lag på lag med klær.  Truse, BH og en lett sommerkjole på og så være klar for verden. En kan ha kjolefredag hele uka. Jeg elsker å gå i kjole, og bruker det stort sett hele sommerhalvåret.

En lett sommerkjole og bare legger og lår. Ikke noe strømpebukse som har det med å langsomt krabbe ned over lårene og som hele tiden må dras opp eller justeres for ikke å havne under kjolekanten.
Sommer, sol og ikke et problem i verden. Det er så jeg formelig drømmer meg vekk her jeg sitter med tekoppen og ser ut på snødekte graner.

Ikke et problem i verden – helt til lårene begynner å gnisse mot hverandre. Og det er det som er temaet inne hos Heidi Rosander på plassen over meg på bloggtopplista i dag. Gnissende lår.
Mulig et ukjent begrep for dere som ser ut som Twiggy, men for oss som minner mer om Mrs Piggy er gnissende lår helt klart et problem som følger med flagrende sommerkjoler og bare legger og lår.

Når lårene gnisser mot hverandre blir huden rød og sår. En ting er at det ikke ser bra ut. Det kan jeg fint leve med. Det er ikke så mange som skal glo på området mellom lårene mine. Det blir vel helst Gamle Gubben Grå, og han begynner vel å bli vant til at denne kjerringa har en kropp med en del feil og mangler.
Problemet er jo at det er vondt. Skikkelig vondt. Når jeg var på det største kunne det nesten bli sår av gnissende lår. Gleden av å svinse rundt i florlette sommerkjoler forsvinner fort hvis du får lyst til å skrike høyt for hvert dansetrinn.

Heidi Rosander har løsningen! Du kjøper selvsagt et par, eller flere med gnissetruser. 
Nei jeg tuller ikke. Det er faktisk noen som har forstått problemet og laget truser som går litt godt ned på låret slik at de beskytter lårene mot gnissing.

Ikke bare forteller Heidi Rosander oss at produktet finnes. Hun forteller oss også hvor vi får kjøpt disse gnissetrusene. Produktet heter faktisk det. Hun selger de i nettbutikken sin. https://enstorrelseforstor.no/

Jeg har alt vært inne og bestilt meg et par truser som forhåpentligvis ankommer postkassa til Drømmehuset i god tid før våren er her for alvor.
Når våren, varmen og sola kommer for fult da skal denne kjerringa være klar til å svinse rundt i sommerkjolen sin og nyte livet uten gnissende lår..

Innlegget er merket med reklame. Ikke fordi jeg er sponset på noen som helst måte. Mer fordi jeg mener at et innlegg som reklamerer for et produkt og har lenke til butikken hvor det produktet kan bestilles bør det merkes med reklame. I det minste hvis den som eier nettbutikken er den som skriver blogginnlegget….. 

 

 

8 kommentarer
    1. Så bra at det finnes, og at du har bestilt. Jeg så på de, flotte for kvinner som plages med gnissende lår. Måtte handle meg bukse og genser på Floyd, godt med litt fornyelse til garderoben. Sommerkjole bruker jeg om det er veldig varmt. Det er behagelig å ha på.

    2. Reklame skal merkes og trusene er jo supre…Lurt å kjøpe før det blir utsolgt..
      Vet aldri med slikt og plutselig får man ikke tak i…
      Et problem mindre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg