Pause mellom slaga..

Det er klart Røde Brit, komunistspira, heller burde vært ved Russergrava enn i Lunner kirke. Men Gamle Gubben Grå var ved Russergrava. Med sin historieinteresse er det en markering han gjerne deltar på. Han hadde til og med trukket i blåfrossen! Så kanskje jeg kan si at jeg hadde stand-in? Jeg hadde tenkt å rekke begge deler, men da måtte jeg hatt helikopter, eller han Kjell vært litt mindre taletrengt. De sløyfer liksom ikke velsignelsen eller Fadervår i kirken selv om prekenen har blitt litt lang og man ligger bak skjemaet.

Vel, jeg trives i kirken. Det var en fin tale/preken. Og det var sikkert nok av røde mennesker ved Russergrava.

Gamle Gubben Grå og jeg møttes hjemme. Tok en prat og en kaffekopp i kurvstolene på trammen før vi var klare for neste post

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg