perlerier

Tøff i trynet skrev jeg som en kommentar inne hos Vibedille at jeg skulle poste et innlegg om mitt perle-prosjekt i løpet av helga. For evigheter siden startet jeg jo på å perle en plate med flamingoer til vasken på det rosa gjestetoalettet. Og ja, det var Vibedille som satte meg på den ideen også. Alt er i grunnen hennes skyld.

Det var gøy, og jeg kom et stykke på vei den første kvelden. Men så har perlene liksom bare blitt stående der. For hvor lagra jeg egentlig det mønsteret på den flamingoen, og ja tusen andre dårlige unnskyldninger.

Men nå må jeg altså få satt meg ned å gjort noe med det og bevise det på blogg. Er man stor i kjeften får det følger.

Etter litt tenking kom jeg til at jeg kanskje skulle starte på et litt mindre prosjekt. Ikke starte på å dekorere ei plate på flere kvadratmeter med en gang. Begynne med litt som kunne ferdigstilles på en kveld.

Jeg dro til byen etter ei bok med perlemønster. Vet jeg kan bestille på nett, men det tar jo noen dager og jeg vil ha mønsteret NÅ! Fant ikke boka, men fant dette settet på hobbybutikken. Så nå skal jeg hjem og kose meg.

8 kommentarer
    1. Sånt er gøy! Jeg har funnet mønster på nettet, bl.a. på denne siden som står bak det settet du har : https://anjatakacs.dk/blog/ Hun har så mye fint! Jeg har også funnet litt på Pinterest. Kjekt med sånne sett for de inneholder alt du trenger. Kos deg med perlingen! 😀

    2. Ja, det er gøy! Jeg har og funnet noen mønster på nett. Men jeg er og blir et bokmenneske, så jeg går nok bestille meg ei bok. Men deilig å sitte å kose seg med.

    3. Ååå de eskene der til Anja er kjempefine! 🙂
      Skal love deg at timene du perler er det samme som når du setter mobilen på speedlading! 🙂
      KOS deg og nyt helga med perleriene 🙂 Gleder meg!

      Vibbedille 🙂

      1. Har kost meg med perlerier i går. To ugler er klare til stryking i dag, Og ja, det er gøy. Ikke minst at Yngste Sønn sitter og sorterer to store poser med pærer for meg…

    4. Så gøy 🙂 Perlet mye før, men strøk de sjelden. Nå når jeg så den fine ugla du har lagd så fikk jeg lyst til å gjøre det igjen 🙂 Må finne frem perlene mine kjenner jeg. Og leite etter brettene, for de har jeg nok lagt på ett forferdelig lurt sted 😀
      Kos deg videre og ha en fortsatt fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg