Program for uka 2

REKLAME 6 REKLAMELINKER

Å publisere ukens program var en god ide.  Jeg steg fra en 95. plass i går til en 81. plass i dag.   Det var det jeg visste. Folk er nysgjerrige på hva denne kjerringa foretar seg.  Isabell Raad troner litt over meg, 80 plasser og sånn ca 87.800 flere sidevisninger.  Men hun har ikke kommet med noe nytt. Mulig det å flytte inn i hennes midlertidige bolig tok litt mer enn en time, og hun nå ligger bak skjemaet.
Dagen i går foregikk omtrent som planlagt for min del.  Det ble en impulsiv tur innom bokhandleren etter legebesøket, ikke noe husarbeid, bare sofa mellom lege og møte. Men til gjengjeld orket jeg litt husarbeid etter møte i Hovedkomiteen.

Ingen grunn til å endre på dagens planer.  For den jobbmailen må jeg bare kaste meg over i dag.  Og planlegge det ene møtet i morgen. Satt plutselig og tenkte på at det kanskje er et møte i Drammen klokka 09 i  dag….og / eller et møte på Ringerike klokka 10.30… Og kanskje må jeg lese meg opp litt før møtet på Kornsiloen i morgen.   De pusser opp kornsiloen med kunst og greier leser jeg i avisen.  Jeg trodde planen var å flytte den ut fra sentrum og boligfeltet den ligger i i dag…

Skulle ønske jeg klarte å presse inn et besøk på hytta denne uka.  Men det tror jeg blir vanskelig, selv om fredagen enn så lenge er helt tom, og jeg har fått medisiner som gjør at jeg forhåpentligvis blir mindre trøtt og sliten.  Vi har fått vår første leieavtale på hytta, En dansk familie skal leie den i jula.  Så nå må vi jo bare bli ferdig med all oppussingen. Og ok en gang har jeg drømt meg litt bort med å klikke på hytterelaterte interiørting.  Det synes jeg du bør gjøre og! Og husk, bare å skrike ut hvis du vil leie hytta med utedoen langt nede i lia.

Best Season//Best Season//Jul i Svingen Ullpledd Blå 90×130 cm//Jul i Svingen Varmeflaske//Klekkende Drageegg Stearinlys//WoodWick Trilogy Medium Beachfront Cottage 284 ml

2 kommentarer
    1. Alle politikere har visst fått det travelt for tiden. Nå har jo snart halve regjeringen vært innom her i strøket. Litt av en forskjell fra mine unge dager, for da virket det som de i Oslo ikke visste vi eksisterte.
      Men det er lokalvalg..holde tunga rett i munnen her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg