Rabattkodelivet…

Den mest leste bloggeren det siste døgnet, Isabell Raad har 36.862 lesere de siste 24 timene.  Soleklar topplassering rundt 13.500 lesere mer enn nummer to på lista og sikkert godt over 36.500 flere lesere enn denne kjerringbloggen.

Til tross for dette for meg gigantiske lesertallet har hun ikke kommet med noe nytt innlegg siden onsdag klokka 15.00.  I dag skriver vi fredag.
Ingen av oss mange hundre bloggere, det er 100 av oss bare på topplista, har altså de siste 42 timene klart å skrive et innlegg som er mer interessant, mer nytenkende eller mer lesverdig enn Isabell Raad sitt siste innlegg.  Hva er det så Isabell Raad, denne influenseren, påvirkeren ønsker å opplyse eller underholde sine følgere med?  INGENTING!!!!

Innlegget har overhode ikke noe annet budskap enn at hun deler ut en eksklusiv rabattkode til Nelly.
Skal vi være ærlige, så er ikke reklame og gode salgstilbud det so er vanskeligst å søke opp på nett eller i det virkelige liv  Det dukker opp minst 3 reklamebrosjyrer i postkassa mi så og si hver dag.

Misforstå meg rett.  ikke så veldig mye galt med reklame.  Jeg har det selv på bloggen min, og tjener en 50 lapp i måneden på det.  Men man kan jo ha et innhold sel om man deler ut rabatter!  Man kan da forsøke å flette reklamen inn i innlegget på en mer eller mindre god måte.
Men her var det 0 i innhold, og likevel en topplassering 2 dager på rad.  Det burde være et tankekors for flere enn meg.  Det finnes jo så utrolig mange gode blogger der ute.  Blogger som skriver om selve livet på godt og vondt, hverdagslivet og de større hendelsene.

Anna Rasmussen skriver om en ny verdensborger som hun venter på. Konatil skriver om livet som taximamma. Mamma som 16 åring skriver en hyllest til 4 åringen sin.

Kokkejævel deler ferieminner fra sommeren da alt var bra. Mathe Borge fra en jentetur på fjellet, Andrea Sveinsdottir fra Bali. Adalsjente skal ha en langhelg på Lørenskog.

Speiltvillinger planlegger nytt bad, Ingridagiluz har pusset opp hele huset,

Pappahjerte skriver om en bortrotet bilnøkkel. Supporterfrue om klår som krymper mens de henger i skapet.

Lotte Hoel skriver om å bli seksuelt misbrukt som 3 åring- Aurora Gude skriver om mensen.

Mette Ask om samlivet med en tyrker.

Vippedille deler strikkeoppskrifter og skriver om pakker med posten.

Mat fra bunnen av deler ukesmeny. Spisogspar deler oppskrift på energibarer, Lailas mat på en manrinade. Lavkarbomed Hanne .på syltet rødløk,

Og slikt kunne jeg fortsatt.  Men det vi klikker oss inn på er altså rabattkoder til Nelly….

 

5 kommentarer
    1. Ja, det er helt merkelig! Masse fine blogger rundt omkring med mye viktigere innhold enn henne! Rabattkode på Nelly er jo lett å finne ellers. Mulig de klikker inn på henne for å se om det er noe nytt om dansinga, men de må vel gå lei etter så mange dager uten noe nytt?

    2. Pøh… DU klikker deg inn på rabattkoder til Nelly! 😏 Jeg gjør ikke.

      Men ellers har du rett, – det er hauger av blogger med innhold..hehe.
      Været: Høljer som besatt. I går hadde jeg “travellers” på døren. Høflige nok, men skattesnytende takvask skal jeg ikke ha ( og gadd ikke ringe politiet for å sladre om at de er i distriktet)

      1. Selvsagt klikker jeg inn på dama. Får jo ikke fulgt med ellers. Men jeg bruker ikke rabattkodene hos Nelly. Lite der i elefantstørrelse

    3. Bare for å jekke ned rabatt – folket litt : Det er ikke 36 882 LESERE, men visninger. Det betyr at samme leseren kan gå inn og ut på forskjellige innlegg hos henne, eller inn og ut på samme, og generere visninger. Ikke sikkert hun har mer enn 1000 lesere… Og det er jo ingenting 😀

      1. Klar over det, men det er 36.500 flere klikk enn det jeg har på en god dag. Det kan jo hende noen klikker seg inn på meg flere ganger og…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg