Rabattkoder…

Reklame | Multi triatlon

Hei elsklinger!

Jeg kom til å tenke på at det er skikkelig lenge siden jeg ga dere en eksklusiv rabattkode bare for dere. Faktisk har det aldri skjedd. Det er Isabell Raad som driver med slikt. Det er sikkert derfor hun er øverst på bloggtoppen mens denne kjerringa befinner seg helt på bunn.

Eksklusive rabattkoder… hva skulle denne kjerringa dele ut eksklusive rabattkoder på? Jeg har da ingen samarbeid med Nelly eller andre nettbutikker. Det dumper ikke inn eksklusive vareprøver i postkassa mi, der dumper det bare ned regninger.

Petzl//Swix//Skistart//CRAFT

Men disse flotte produktene fra Multi triatlon er på salg. Det blir liksom min form for rabattkode, så løp og kjøp! Som dere ser ved å trykke dere inn på linkene er det treningsklær og treningsutstyr. Så kan dere gjette om denne kjerringa har tenkt å benytte seg av tilbudet. .

7 kommentarer
    1. Siden Nelly nekter å fortelle hvor deres eget klesmerke produseres , kan man regne med det er brudd på både det ene og andre og utnyttelse av billig arbeidskraft, så det er like greit at du ikke reklamerer for dem. Ja, de skal jo offentliggjøre det senere, men ikke i år. Må vel ha tid til å rydde opp i det verste da…

    2. Hehe…er veldig lei meg for det, men jeg kommer nok ikke til å ta i bruk det salget der 😉 Har det jeg trenger av sånne produkter.
      Jeg driver heller ikke med rabattkoder og sånt. Og postkassen min er tom. Regningene kommer oftest i den digitale postkassen eller på epost nå. Egentlig veldig greit, for da er det ofte copy and paste når jeg skal føre inn kidnummeret 😉 Kan ikke bli bedre i grunnen. Eller jo, regningene kunne jo uteblitt. Det hadde vært en klar forbedring 😉
      Du får kose deg med treningsøkten og ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg