Redda av regnet

Jeg hadde så store planer i dag morges.  Terrassen skulle bli fin. Høytrykksspyler ble nevnt. Men innen Gamle Gubben Grå fikk funnet frem høytrykksspyleren hadde det begynt å regne, eller i det minste dryppe litt.
Skulle ikke så mange drypp til i dag før jeg endret planer. Terrassen og oppryddinga der må tas en dag jeg har litt mer energi.

Gamle Gubben Grå var flinkere enn meg. Han fikk slipt bordplata på et gammelt bord vi har der ute før det begynte å regne ordentlig. Jeg holdt meg inne.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg