Reise av sted….

Den som kunne pakke bilen og reise langt av sted! Satt seg i en bobil og sust nedover Europa på nye eventyr med Gamle Gubben grå ved min side slik Tove skriver om i sitt siste innlegg.
Krysse den store brua over fra Sverige til Danmark og fortsette til Tyskland og Nederland før Frankrike og Spania står for tur, Jeg tror det hadde gjort både meg og Gamle Gubben Grå godt akkurat nå.
Det får bli et annet år. Europa ligger sikkert der neste sommer og.

Nei, noen Europa-tur tror jeg ikke det blir i høst, men om to uker er Gamle Gubben Grå ferdig med 6 drøye uker med kreftbehandling i Oslo.  Etter planen skal videre oppfølging og behandling skje på sykehuset her. Han kommer hjem, ikke bare i helgene. Det gir oss mer tid sammen. Mer tid til å lage oss gode opplevelser og å stikke av på en og annen liten tur. Det skal bli godt. jeg tror vi trenger det begge to.

6 kommentarer
    1. Det skal bli godt for både deg og mannen å bli ferdig med behandlingen hans. Og du får ham hjem igjen. Hver dag. Ei hard tid vil være over. Og da kan du begynne å drømme om bobiltur til sommeren😉

    2. Deres har masse å se frem til! Små dagsturer, lengre turer og kanskje utlandet! Så det bare til å sitte hjemme og google og planlegge og skive opp i en notatboka! Det er jo halve moroa! Bra GGG straks er ferdig med hestekuren!

    3. Det blir godt for dere begge å få han hjem. 🥰Gubben min har gjort unna to uker med stråling og har fire igjen, men han får gjort det på Gjøvik og kan være hjemme hele tiden. Det leiter på kroppen med slik behandling, så det trengs mye hvile og godt å bli ferdig. Da går det an å se fram til små turer utover høsten, litt sånn mini-ferier.😊

      1. Godt at mannen din får stråling på Gjøvik, og kan reise frem og tilbake hver dag.
        Jeg tror GGG har hatt godt av å slippe den ekstra belastningen det ville ha blitt med drosje til og fra Oslo hver dag. Tror og det har vært greit å bare fokusere på seg selv har vært sunt for han.
        Men jeg skjønte i helga at nå var han lei Ullevål og lei Oslo. (Hvem skulle tro det, han som hevder at han er Haveby-gutt og Oslo-borger.)
        Så ja, det skal bli godt å få han hjem og liksom ta tilbake hverdagen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg