Reprise?

Isabell Raad som fremdeles troner på bloggtoppen har ikke delt noe nytt innlegg siden hun viste frem antrekket sitt på søndag.  Hun lever vel herrens glade dager og har siste innspurt av jenteferien nede på Ibiza.
Her er det grått, tilløp til regn – og ei sliten kjerring.   Men jeg er på en 77 plass. Så man må jo bare stå på for å holde populariteten oppe…

“Antrekk” heter det siste innlegget til Isabell.  Jeg blar mismodig gjennom modell-bildene fra i går kveld. (Sukk)
Det frister overhode ikke å lokke Gamle Gubben Grå med på en ny fotomodell-tur. .
Nei, folkens. Ikke noe nytt antrekksinnlegg fra meg i dag.  Men kanskje finner jeg på noe annet gøy i løpet av dagen.  Så følg med!!!!

 

3 kommentarer
    1. Haha. Morsom, du. Er på den topplista jeg også om dagen, men blir jo mer bunn enn topp, ja. Men stas å være der. Bildet ditt i dag er veldig fint. Nydelige farger, oppsett…og det smakte sikkert fortreffelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg