Reprise….

Isabell Raad troner på ny på bloggtoppen. Langt over de andre.  I grunn litt rart. Hun har ikke skrevet noe nytt på en uke. Siste innlegg er et reklameinnlegg fra 16.mai med dagens antrekk.
Dette innlegget lå også øverst forrige dagen.  Da laget jeg mitt eget “dagens antrekk” innlegg.
Det dukket aldri opp på forsiden..

Så da prøver jeg på ny i dag – med de samme bildene.

Så egentlig er dette forrige dagens antrekk….

Toppen er fra Lindex. Buksa fra Kappahl og crocsene fra Rusta.

Legg merke til, som den observante leser Hanne Beate fikk med seg sist, at skoene matcher hagegynga.

Ha en fin dag, folkens

2 kommentarer
    1. Kul dame, kule sko og kul hammock! Fikk lyst til å male min hammock og, den er like slitt som meg..og har fått reservedeler, akkurat som meg..men funker like bra for det! (Som meg..)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg