Restitusjon….

Bruk langhelgen til restitusjon sa de på treningsleiren.  Jeg har brukt helgen til å diskutere meg gjennom Fylkesrådet i Vikens forslag til årsbudsjett 2022 og økonomiplan for 2022-2025. Jeg er litt usikker på om det går under betegnelsen restitusjon…..

Misforstå meg rett. Jeg synes slikt er…. ja om ikke direkte moro så i det minste interessant.  Vi har vært 6 stykker i fylkestingsgruppa til Rødt Viken som har diskutert oss gjennom de forskjellige kapitlene i det 200 sider tykke dokumentet. Man lærer mye, reflekterer en del  og ikke minst får hjernevinningene trimmet seg litt.  Deilig! Det har liksom ikke vært for mye slik tankevirksomhet på treningsleiren.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg