Rydde date med Datteren

Ringte Datteren i dag og lurte på om hun ville være med å kaffelere. Hun dro på det.. Kan vi ikke heller ha “Rydde-date”? spurte den flotte, fornuftige Datteren? “Rydde-date? Spurte jeg litt skeptisk. Mener du at jeg skal komme til deg og være med å rydde?” Det var i grunn en litt rar tanke, for Datteren er perfeksjonist og jeg tror i grunn hun ikke vil at jeg skal rydde for henne.

Hun lo. ” Nei. Men du har sikkert noe husarbeid du skulle ha gjort du og, så koble på headsettet så skravler vi i telefon mens vi rydder!”

Og sånn ble det.  Vi skravla og ryddet og jeg fikk gjort så utrolig mye samtidig som jeg fikk meg en god prat.

Hun er så fornuftig, Datteren. Noen ganger faller eplet et stykke fra stammen.

 

7 kommentarer
    1. Aldri hørt om ryddedate! Men tror ikke det hadde funka her, for jeg hater igrunnen å prate i telefonen jeg. Blir ikke helt det samme om en må skrive sms’er eller på messenger. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg