Salget går strålende….

Jeg er på plass nummer 18 og er fornøyd med det. Kokkejævel er fremdeles på topp. (Men jeg haler innpå)

Kokkejævel lanserte som alle vet julesalg for å liksom få vridd siste rest ut av julesalget. Og skal vi tro hans egen bloggpost var det suksess.

Han skriver her at han forstår at januar og februar blir stille måneder i nettbutikken.
Håper han fremdeles husker det over nyttår, så vi slipper å se han gråtende i fosterstilling mens han tigger om almisser. Jeg vil anta at han har hatt god nok fortjeneste den siste måneden til å overleve frem til mars.

Jeg er amper og surmaga i dag.  Jeg har sovet dårlig, eller jeg har knapt sovet.  Kroppen har vært vond og jeg har strevd med å finne en god sovestilling. I tillegg deler jeg seng med en snorkende Charlie Chihuahua som breier seg noe veldig.  Tror derfor jeg avslutter denne bloggposten her.  Sikkert best for alle parter….

2 kommentarer
    1. Lov til å ha dårlige dager. Jeg har vært oppe siden halv fire pga denne kroppen 🥴. Ha en fin dag 🤶

    2. Lov til å ha dårlige dager. Jeg har vært oppe siden halv fire pga denne kroppen 🥴. Ha en fin dag 🤶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg