Senkede skuldre.

Med en ting mindre å tenke på kjenner jeg at skuldrene ble litt lavere. Tror jeg vil sove godt til natta. Jeg fikk unna litt av julehandelen. Plutselig har jeg ikke så god tid i førjulstiden som jeg trodde, men det er helt greit.  Unnet meg og en kaffe-latte mens jeg lot det synke inn.  Jeg har fått jobb!!!

Hjemme gikk jeg en tur med Charlie Chihuahua før jeg kastet meg over vaskefille og støvklut. Plutselig var jeg full av energi.  Må jo få unna litt denne uka her.  Og nei, jeg har ikke tenkt å begynne å stresse. Jeg skal fremdeles kose meg gjennom førjulstiden.

Nå har jeg sunket ned i godstolen med strikketøyet. Det var denne bjellekransen som skal bli ferdig til jul.  Tror jeg må ha et par pepperkaker til strikkinga, og kanskje en kopp varm gløgg?

Jeg har fått jobb!!!  Jeg smiler for meg selv her jeg sitter. Har akkurat fått beskjed om at arbeidsavtale ligger klar til signering. Drar ned og signerer i morgen. Kjenner at jeg gleder meg til nye oppgaver. Tror dette blir bra.

Det ligger ei flaske bobler i kjøleskapet. Den har ligget der en stund. Ble ikke sprettet etter forrige kommunestyremøte. Ble heller ikke sprettet da jeg var ferdig på treningsleiren.  Kanskje den burde sprettes i kveld? Bedre anledning enn ny jobb finnes vel knapt?

Nei, nå skal jeg hente meg gløgg og pepperkaker mens jeg fremdeles har huset for meg selv.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg ble så glad da jeg leste at du har fått jobb. Du fortjener det og TISK teamet har gått en super dame med laget. Du som kjenner kommunen, som snakker lett med folk og ikke har telefonskrekk. Når du i tillegg har helsefaglig bakgrunn så kan det ikke bli bedre. Lykke til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg