Sliiiten….

Sånne dager som i går med møter fra tidlig morgen til sent på kveld tar på. Så i dag er jeg helt utlada. Sofa og pelspledd, men jeg er så sliten at jeg ikke klarer å sove.  Alle musklene verker og er då stramme at det er vanskelig å finne roen. Har ikke energi til noe.

Egentlig forsvant energien rundt klokka 20 i går. Omtrent da vi gikk over fra “orienteringer” til å behandle sakene som skulle opp. Ikke fornøyd med egen innsats i går. Men jeg tror ikke resultatet på de sakene jeg var på talerstolen på hadde endt annerledes om jeg hadde klart å holde et bedre innlegg. Vi tapte begge.

Gamle Gubben Grå dro en snartur på hytta. Ett par sekunder vurderte jeg å bli med, men lot det være. Måtte ha beveget meg…

Jeg kreket meg opp fra sofaen til slutt. Gikk en liten tur med hundene og tok en dusj. Må jo forsøke å få litt ut av dagen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg