Smågodt til kvelds…

Det ble ikke med noe sjokolade hjem fra Sjokolade Salongen. Vi var alt for mette til å orke å tenke på sjokolade.  Men vel hjemme igjen og etter en liten strekk fikk jeg plutselig lyst til å leke konfektmaker jeg og.

Så mens Gamle Gubben Grå ordnet middag, spagetti med kjøttboller, laget jeg Energikuler. De er ganske kjappe å lage. Du kjører bare dadler, lønnesirup, peanøttsmør og litt vann i en food-processor til en jevn masse. Så ruller du kuler av massen og ruller så kulene i litt kokosmasse. Både enkelt, lekkert og litt sunt.

4 kommentarer
    1. Artig at du også er begynt å blogge mer om mat – Det er jo i vinden og helt tydelig at det er det leserne vil ha. Spesielt kaker og andre søte saker har jeg erfart. Mange facebook grupper du også kan dele matinnlegg i dersom du ikke allerede gjør det da! Min erfaring er at det er mange som leser blogginnlegg i disse gruppene 🙂 Kulene så veldig fristende ut! Og kjekt med noe som er lett å lage i tillegg! Lag deg en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg