Snickers konfekt.

Veldig ofte når jeg deler mine forsøk på kjøkkenet deler jeg noe som kanskje ikke har blitt helt vellykket. I dag tenkte jeg å dele noe jeg mener jeg lyktes med. Nemlig drn Snickerskonfekten jeg lagde i går. Se! Den ser da ikke så verst ut? Kan fint plasseres på kakefatet når Svigermor eller ny Svigersønn kommer i jula.

Bunnen består av dadler, peanøttsmør, honning og peanøtter som har fått et trekk av smeltet sjokolade overstrømmende mef mer peanøtter.

Datteren fortalte meg at det var “in” med sånn liksom sunn konfekt. Det sunne består i at man har dadler i bunnen. Tenk det, da er jeg faktisk trendy i julebaksten så langt i år.

 

3 kommentarer
    1. Hvordan skal du oppbevare disse slik at du har noen igjen til jul.Det må bli et stort svinn på slike.Hahahihi..Ser så godt ut.Namnam

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg