Snø???

Her sitter en og koser seg med søndagsfrokosten og leser blogginnlegg fra bloggere en følger da idyllen plutselig blir brutt.

En snap fra søsteren får det til å gå kaldt nedover ryggen min. Hun sender bilde av snø som faller.

Snø??? Vel befinner hun seg langt til fjells, men hallo! Vi skriver juni om noen få dager.

Flere bilder av snø kommer utover morgenen. Til slutt et (jeg håper i det minste at det er slutt nå) et med snøtunge graner.

Når den andre søsteren kommenterer Sommeren ble kort i år kapitulerer jeg. Tar med meg Charlie Chihuahua og kryper godt under pelspleddet på sofaen.

Vekk meg når det blir sommer!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg