Sola varmet

Jeg var ute og gikk en tur med Charlie Chihuahua i dag. Været var bra og sola skinte fra klar himmel. Elva blinket blått, og det var flere varmegrader ute.

Fortauene var nesten bare, og smeltevannet rant i små bekker i veibanen. Jeg tenkte for meg selv, dette minner om vår!

Og mens jeg gikk slik og myste mot sola og tenkte på vår kjente jeg det. Sola varmet!
Vinteren kom sent i år.  Vi hadde ikke snø før i januar.  Kanskje kan vi få vår allerede tidlig i februar?  Jeg kjenner vårfølelsene presser seg på.

Det var i går.
I dag biter kuldegradene godt i kinnet når jeg labber morgentur med Charlie Chihuahua.

 

9 kommentarer
    1. Å det er deilig når man kjenner at sola varmer, her er det sånn at sola titter akkurat frem av horisonten. Kanskje mulighet av å myse til i løpet av neste uke om det er klart i sør. Det er nok ikke vår riktig enda hos deg heller. Ønsker deg en fin fin dag selv med kalde blå 😘

    2. Full vinter her. Men lengter til våren mer enn noen gang.
      Herlighet, føles som hele 2020 var en eneste lang, mørk vinter! 🙂

    3. Hehe, satt her og leste og undret meg over at det var sol på Hønefoss, mens det var overskya og minus 2 i Asker… 🤔 Helt til jeg kom til slutten av innlegget… 😅 I går ja, da var det fint da 😊
      Gratulerer med flott plassering på lista!

    4. Jeg gleder meg skikkelig til våren. Husker våren i fjor. Var jo masse ute pga corona-lei av hjemmekontoret. Var ute og filmet. Veldig deilig med vår. Om et par måneder nå så 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg