Sommer

Sola skinner fra blå himmel. Det er ikke en sky å se.  De snakker om temperaturer over 20 grader og høysommer. Det er bare å nyte!

Jeg har gått tur med Charlie Chihuahua og ryddet og ordnet i hus og hage. Det synes raskt at jeg har vært borte et par dager.

I dag fikk jeg klippet syrinen. Det trengtes. Tipper det er minst tre år siden sist.  Kanskje ikke dagen med den største innsatsen, men litt har jeg da fått gjort. Skal lage middag og ta en tur på kirkegården før jeg tar kvelden

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg