Søndagstur…

Det ble en flott tur elvelangs i dag.  Det er mange perler her i byen hvis en bare leter litt. For de som lurer, dette bildet er tatt på brygga, båtutsettingsplassen på Benterud.

Det ble en 4 km tur, og det holdt i varmen. Ikke minst for Charlie Chihuahua. Vi gikk jo langs elven så han fikk flere drikke- og vassestopp så han fikk kjølt seg ned.  Likevel tror jeg han syntes det var varmt.

Nå har hund så vell som kjerring og plantene på terrasse  fått rikelig med vann, oppvaskmaskinen durer fornøyd og Gamle Gubben Grå og jeg har tatt en velfortjent siesta på hver vår sofa. Charlie Chihuahua har flata ut under sallongbordet.  Jeg tror jeg bevilger meg en liten lur gør jeg starter med middagslagingen.

 

 

6 kommentarer
    1. 4 km i varmen er sannelig dn bra tur for både 2- og 4-beinte.👍🏻👏🏻☀️
      Her har vi ikke behov for nedkjøling akkurat, men vi har tross alt hatt 19 grader i dag.🤗☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg