Spa

De som følger denne kjerringa har sikkert forstått at kremer, hudpleie og dill liksom ikke helt er greia for denne kjerringa. Men i dag, i dag tok jeg meg tid til litt spabehandling her hjemme.

Før evigheter fikk jeg fot-maske av Datteren. Du vet, sånn som skal fjerne all hæltræl og hard hud og gjøre kjerring-pailabbene om til rene baby-føtter med hund mykere enn ei babyrumpe.  Kan jo være godt etter en lang sommer hvor jeg stort sett labber rundt barbeint.

Har og fått med meg at som diabetiker er det greit å passe litt ekstra godt på føttene mine. Ja, hvis jeg har lyst til å beholde de, sånn over tid. Og føtter, og bein, synes jeg i grunn er kjekt å ha.  Så derfor greit med litt ekstra forpleining av undersåttene.

Så da var det å tre pailabbene i disse plastsokkene med vidundermiddel, ta med meg ei bok, et pelspledd og Charlie Chihuahua og kose meg på sofaen en halvannen times tid.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg