Spådd utvikling….

I dag har jeg opplevd det jeg lenge har håpet på, og denne dagen kommer jeg til å huske lenge.  Tenk, mitt innlegg er blant de tre innleggene på øverste linje. På den linja som er forbeholdt de virkelig store bloggerne.  De øverste på lista.  Det er utrolig gøy.

Der står innlegget mitt side om side med innlegget til Kokkejævel.  Og våre to blogger er beviset på det jeg lenge har spådd og håpet på.  At det skal være plass til andre bloggere på toppen av lista enn de som skriver om rumpe-ekstensjon og rabattkoder fra Nelly.   At innholdet hos toppbloggerne skal speile så mye mer enn endeløs berømmelse, høy partyfaktor og glamorøs pengebruk.  For det finnes så mange blogger som har så mye annet innhold enn det.  Bloggere det virkelig er verdt å lese, influensere det er verdt å følge, påvirkere som påvirker til mer enn et pent ytre og siste nytt i mote.

Jeg nevner i fleng solliv som deler de vakreste naturbilder, og skriver om livet for de som har litt andre utfordringer enn folk flest. frodith alltid positiv og full av boblende sprøe innfall. Man blir glad av hele froditten. monairens som har fått meg ut i soppskogen i høst, og som bobler over av kreativitet.  Har du sett uglegenseren hennes? eller jaktluene?
Jeg kunne nevnt utrolig mange flere flinke bloggere.  Mammapåhjul som gjør meg stum av beundring men samtidig gir meg tårer i øynene. annebe og netterinaturen som fremmer turlysten min, hver på sin måte.  Evaswindow,midtlivskrise jeg kunne fortsatt i det uendelige.Det er virkelig mange flotte blogger der ute.

Og jeg tror at etter hvert er det vi, alle hverdagsmenneskene med hverdagslivene våre som kommer til å dominere bloggtoppen.  Hverdagsliv som på hver sin måte alle er unike. Da, kommer blogging til å bli virkelig interessant, og vi kommer alle til å influere, påvirke verden hver på vår måte.

Dette er bare starten, vi er mange og vi kommer til å overta blogglista

26 kommentarer
    1. Hehe, litt sånn “halvgamlinger og helgamlinger overtar”.
      Jeg tror nok de som selger sminke, løshår, etc gjerne vil ha noen av de unge også der. En sånn grei blanding. Men helst ikke mer Nelly-tøy…altfor trangt , selv om jeg har gått ned flere kilo 😒. Midjen tyter liksom slapt utover i alderdommen, og det lager de dårlig plass til i klærne derfra.

      “Det er din dag i dag…” 🎶 Min også, for det er moro å se deg der oppe..hehe.

      1. Gratulerer, Brit, vel fortjent! Godt å se at mangfold og ikke minst substans også kan være litt populært🙌

    2. Å jøss! Der hadde du jo jaggu fått med meg også! Tusen takk. <3 Jeg er jo litt fraværende for tia, men kommer forhåpentligvis sterkere tilbake etterhvert. Innimellom i det minste. Morro at du ligger i teten! Fin mandag til deg.

    3. gratulerer,jeg kunne ikke vært mer enige med deg,har tittet innom et par av dei unge innimellom,men det er ikke mye interesant for min generasjon,det bør være plass for oss alle ja ,så dette var gøy

    4. Wow!🇳🇴 Gratulerer!🇳🇴 Vel fortjent! SÅ moro å se deg helt der oppe, og gøy at du ble anbefalt av selveste Kokkejævel! Fint å se at du nevner flere av de andre fine bloggene, så de også kanskje kan krabbe seg oppover.

    5. Tuuuuusen takk, veldig veldig hyggelig. Du er et fantastisk flott menneske…Stå på! Håper du en dag, når helt til topps! 🙂 Jeg heier på deg.

      1. Du gjør dagene mine bedre med alle de flotte bildene. Du motiverer meg for å komme ut å ta egne bilder.Jeg heier på deg.

    6. Herlig innlegg og kjempebra 😀 Det var utrolig artig å bivåne “himmelspretten” din opp i høyden. Der det for det meste har duftet av,,, Nei nå skal jeg være snill og ikke nedsnakke noen. Fremsnakking er jo det som har preget Bloggblokka, og sånn skal det fortsatt være. Lykke til og stå på, dette var kjempeartig 😀

      1. Oppsnakking er helt klart tingen. Jeg hadde aldri oppnådd en 10. plass uten Kokkejævel sin anbefaling. (Evig takknemlig) Samtidig har noen bloggere, influensere kanskje godt av å bli jekket litt ned innimellom. Er sunt med litt bakkekontakt innimellom

    7. Så moro at du er der på toppen, håper du blir der for EVER, da blir det ANDRE TIDER her inne. Klor deg fast 🙂 Og veldig koselig at du sier så mye flott om oss andre også <3 Gjorde dagen min må jeg si, for jeg har en dag som IKKE er så grei i dag.. Tusen takk <3 og klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg