Stand på torget

I dag har vi hatt valgkamp stand på torget. Endelig er valgkampen i gang på ordentlig! Været var bra, men siden bybrua er stengt og byen liksom delt i to var det i grunn  rolig på torget. Mange hyggelige tilbakemeldinger på Rødt sin politikk, da. Det er alltid hyggelig.

Flere etterlyste det lokale programmet samt tannbørstene vi delte ut i fjor eller når det var.  Vi beklager at ikke alt vi hadde lyst til å ha med å dele ut på stand  var på plass, men det ligger på en plass i kommunen som er evakuert. Vi regner med at vi har det på standen vår neste helg. Kom gjerne tilbake da.

Jeg hørte bare en solbrille-vits, og den var i grunnen god. Folk forstår at solbrillesaken ikke har noe med lokalpolitikken på Ringerike å gjøre.

Jeg fikk en skyllebøtte for Eikeli-skole-saken. Det at den ble besluttet revet fordi vi i Rødt ikke klarte å stille med vara i forrige kommunestyremøte. Jeg forstår forbitrelsen. Jeg var rimelig forbannet der jeg satt i salen og skjønte at saken gikk i vår disfavør på grunn av den tomme stolen ved siden av meg. Ellers var det bare hyggelig.

Nå har jeg flata helt ut på sofaen. All småtråkkinga på torget tar knekken på ryggen min. I tillegg er den ødelagte ankelen både hoven og vond av samme grunn. Det blir en rolig kveld, men det er verdt det.

4 kommentarer
    1. Sikkert en bra dag på torget. 🙂 Og at det ikke ble for mye på siden-snakk. Rart med en delt kommune nå 🙁 Men alt er vesl som vanlig igjen neste helg kanskje 🙂 Jeg lurer på, litt på siden, hvor høy er du? Er vi like høye tro? 🙂

      1. Det er byen som et delt i to, men vi kan kjøre rundt og kommer oss frem.
        Brua blir sett på av eksperter i morgen. Håper drn åpnet igjen på mandag Sist vi restaurerte drn var drn halvveis stengt rundt et år. Det er rundt et år siden.
        Jeg er 175 cm

    2. Herlig, dere er i gang. Flott kjole, jeg liker kjoler med mønster og ikke for mye blomster som er smått.
      Fint bilde av dere her. Lykke til videre i valget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg