Stekt bacon????

Jeg gnir meg i øya og kikker en gang til på PC skjermen, usikker på om jeg er helt våken. Men nei, det stemmer.
Det som skal til for å nå bloggtoppen i dag er stekt bacon!!
Nok en gang angrer jeg på at jeg ikke tok bilde av middagen vår i går og lagde et blogginnlegg.
Vi hadde stekt fisk.
Stekt fisk burde trumfe stekt bacon. Bacon er vel fremdeles nei-mat mens fisk er ja-mat?
Du husker sikkert den der kostsirkelen fra Heimkunnskapen på ungdomsskolen du og.

Stekt bacon.
Mulig både den kostsirkelen og jeg er helt utdatert. For når jeg klikker meg gjennom topplista og de 14 innleggene over meg så ser jeg at det er hele fire av toppbloggerne som er innom temaet bacon på en helt vanlig onsdag.  Det vil si at 28,6% av toppbloggerne altså har skrevet om bacon i sitt siste innlegg.

Det er en stund siden Sophie Elise dominerte toppen med sine rumpeoppdateringer, men at bacon liksom skulle være det mest trendy man kan skrive om, ja den så jeg ikke komme.

8 kommentarer
    1. Oi, da var jeg trendy igår!🤣 Her var det middag med bacon, egg og poteter, selv om jeg ikke hadde lest et eneste innlegg om det.😅

    2. Ja, du sier noe.. Det slår meg nå at jeg åpenbart ikke har skjønt en dritt, siden de fleste av mine middager faktisk er tilberedt av to mesterkokker på en restaurant! Jeg mener.. Et knips med mobilen før jeg gyver løs, for så å eventuelt poste mens jeg spiser dersom jeg ikke slutter senere enn at det fremdeles er et viss publikum der ute, og voila! Jeg blir jo brått den nye Kokkejævelen dersom denne logikken holder stikk!.. (Om spå skulle være, burde jeg kanskje gjøre om bloggtittelen til Servitørjævel??) *hehe* 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg