Stjerna har falt…..

Som jeg skrev i går hadde ikke toppblogglista blitt oppdatert.  Det har den ikke i dag heller. Frodith har tatt ansvar og har sagt fra til support.  Det har jeg og gjort nå. Vibbedille mener vi skal oppføre oss som “dannede damer”.  Vel, min henvendelse til support var dannet.

Vel siden jeg ikke vet hvilke blogger som ligger hvor på bloggtopplista begynner jeg like godt mine kommentarer øverst på bloggtopplista slik den ser ut, og jobber meg nedover!

Eller, der ligger jo Kokkejævel…..
Da lar jeg den ideen fare.

Er det kanskje grunnen til at bloggtoppen ikke er oppdatert på ett par døgn? Ren og skjær omsorg?  At de inne på blogg.no har sett at Kokkejævel ikke er på topp av lista lenger og derfor har latt være å oppdatere den et par dager slik at han liksom får henta seg inn litt.  Funnet tilbake til blogg-formen og gjeninntatt tronen? Jeg blir varm om hjertet av slik omsorg.

 

 

12 kommentarer
    1. Vel…eg har også plinget på Support 🙂 Når eg mener dannet så syns eg det er unødvendig å VRÆLE i egen blogg/FB Side og lage sine egne forklaringer på hvorfor lista ikkje er oppdatert, liksom kjefte på Support hehe Dette gjelder ikkje deg altså, men hver gang dette skjer er det ofte de samme som skjeller ut de som sitter på Support.

      Det kan jo være din teori stemmer….”Kona Til” blogget jo her om dagen og hun blingser jo til hver gang hun skriver å fyker som regel helt til topps, er jo ikkje alle som takler det like godt *ler*

      Lag deg en fin dag
      Vibbedille 😀

    2. Jeg har merket meg det ja, at lista ikke har endret seg på 3. dagen nå. Og jeg ligger på samme plassering med 445 klikk på 3. dagen.
      Det er ikke alltid jeg følger med på lista, men bet meg merke i at jeg selv ligger med bildet mitt fremme. Og det skjer ikke så ofte, tror jeg 🙂

      Ha en herlig flott dag ♥

    3. Jeg tror nok at kokken dessverre er på topp uansett og ikke trenger hjelp fra oven, for der i nord brukes de kulinariske evnene til å koke utrolige mengder suppe på imponerende få spikre. Og det er jo faktisk nokså imponerende, både spikersupppa og kremmerånden. Begge deler dras til uante høyder, uavhengig av hva man mener om innholdet (det får være smak og behag). Men alle dere andre, dere som er “ekte og ærlige men holder likevel litt igjen på det mest intime”, dere kan jo bare regne fra andreplass og ned. Så blir det litt mer spennende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg