Stortinget neste

I dag fikk jeg en gledelig overraskelse. Drammens Tidene har på sin nye meningsmåling Rødt helt oppe på 6,1% i Buskerud!!!

Det er fantastisk! Mener vi som parti her i Buskerud har ligget rundt eller helst litt under 3%. Da er 6,1% veldig bra!

Valgg er valg og meningsmåling er meningsmåling.  Men dette gir virkelig motivasjon for å stå på i en hektisk valgkamp de neste ukene, og dere får bære over med meg hvis det blirlitt mye politikk på blogg for tiden.

Får vi et valgresultatet på 6,1% er det store muligheter for at Linn Elise, den blide dama på bildet over kommer inn på Stortinget.  Det hadde vært utrolig gøy, for vi trenger sånne som Linn Elise på stortinget. Den dama har imponert meg siden jeg så henne første gang. Det var på Rødt sitt landsmøte i 2017 og hun talte fordi hun representerte Rød ungdom.  Jeg var imponert da, jeg er fremdeles like imponert nå.

Kommer Linn Elise inn på stortinget blir jeg første vara.  Det virker uvirkelig. Jeg risikere å måtte møte på stortinget?!? Men du verden så gøy.

 

3 kommentarer
    1. Dere har en leder som skriver saklig på Facebook og tar for seg ulikhetene i Norge. Det blir lest og kommentert ser jeg og mange legger nok merke til det. Blir å stemme ellers får jeg vel høre det av eldste datter. Ho passer på at det blir gjort. Rødt får min stemme. Håper dere gjør et brakvalg og feier Erna av banen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg