Stress…

Etter dusj var der tid for frokost.  Jeg labba ut i fellesstua for å finne maten min. Så at det var et fantastisk tåkelandskap utenfor de store vinduene, og snudde for å gå inn på rommet mitt for å hente mobilen. Dette ville jeg ha bilde av!

Men… Nå hadde det skjedd det jeg hadde bestemt meg for at ikke skulle skje. Jeg var ute I fellesrommet og nøkkelkortet var inne på rommet. Litt uvant for meg å ha med nøkkel for å tusle ut i sykkelsetet for å spise frokost.

Og der ble jeg klar over problem to. Sokkelesten. Jeg hadde labba inn i går uten å ta av meg skoa i entreen. Og skoa som jeg burde ha på for å gå til resepsjonen var inne på rommet bak den låste døra sammen med nøkkelkort og mobil. Hele 3 par sko, faktisk.

Heldigvis sto det en hustelefon  så jeg fikk ringt resepsjon etter hjelp.  Utelåst for andre dag på rad! Jeg får pulsøkning av slikt.

 

4 kommentarer
    1. Haha … Kjenne meg liksom “litt” igjen. Ikkje bare med det å låsa meg ute. Men, f.eks det med å gå ned en etasje for å henta nåke. Men, når eg komme ned, så går eg rundt å lure på ka i all verden det va eg skulle henta. Åsså går eg opp igjen, då. Der får eg sjølsagt ei øvehaling fordi eg ikkje hadde støvsugaren med meg opp !

      Eller når eg har lagt nåke på eit lurt sted, for då huska eg det sjølsagt, når eg trenge det. Jauda. Plutselig, så har eg tre håndsager, fordi eg aldri fant de eg la på et lurt sted, men heller kjøpte nye.

      Den verste episoden, som for så vidt bevise at eg ikkje e aleina i heimen med detta, det va når Kånå sendte meg ut i garasjen for å henta nåke. Som eg sjølsagt ikkje fant, og itte ei stund glemte ut ka va. For så å gå inn for å spør hu ka det va eg sko henta. Kor på hu svara – Henta ? … Nei, hmmm. Eg vett ikkje eg !?

      Fantastisk vett du … ;-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg