Tanker…

Reklame | Lindex Woodo wixenå

Fortsatt dukker jeg ikke opp på bloggtopplista, men Isabell Raad troner på toppen. Så jeg legger meg på hennes nivå så godt mitt kjerringliv kan.

Selv om jeg har vondt i hele kroppen, og sikkert kunne få Fastlegen til å skrive ut smertestillende tabletter, dropper jeg det.  Jeg tar diabetesmedisiner. Det får holde.  Jeg liker ikke å putte i meg piller og andre medikamenter.  Vi er like sånn, Isabell og jeg.

Isabell har planer om å stikke på ferie til varmere land så fort hun er ferdig med innspillingen av Skal vi danse.  Jeg har ingen planer om noe ferie i varmen. Kontoen skriker og nei til slike planer.  Men kanskje en tur på hytta til helga eller neste helg?

Isabell lurer på om hun skal skaffe seg hund. Vi har to. Flotte familiemedlemmer som jeg er utrolig glad i.

Jeg har ingen planer om å delta på Skal vi danse. Er heller ikke sikker på om jeg hadde syntes det hadde vært en amazing opplevelse. Vi er kanskje ikke så like Isabell og jeg…

Jeg kan og helt fint klare å skrive et blogginnlegg uten å nevne Skal vi danse.

Skjerf//Trådløs Bluetooth Strikket Lue – Rosa//Voodoo Vixen//Votter i ullblanding

 

Vinteren nærmer seg….

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg